Xisco Campos forlater rollen i trenerteamet til RCD Mallorcas førstelag og blir ny hovedtrener for Gimnàstic de Tarragona.
Campos kom inn i Mallorcas førstelagsstab i 2024, etter tidligere å ha vært assistent for Gustavo Siviero i Mallorca B.
Tidligere Mallorca-spiller
Som spiller gikk Campos gradene i RCD Mallorca før han senere hadde perioder i Levante B, Écija Balompié, Real Murcia, CD Castellón, Ponferradina og Nàstic.
Han vendte tilbake til Mallorca i 2017, da klubben spilte i Segunda B. Der ble han en viktig del av laget som rykket opp to sesonger på rad og tok klubben tilbake til øverste nivå.
Ny trenerjobb
Etter 2019/20-sesongen fortsatte Campos karrieren i Pontevedra CF og Zamora CF, der han la opp som spiller i 2022. Nå går han videre fra Mallorca-staben til en ny jobb på trenerbenken.